Activitats d'Astronomia Observacional Mes Cultural

Data de la notícia: 06-02-2013

Dijous 7 de Febrer:

• 19:45 - Enfront de Politècnica IV - Astronomia Observacional. Inici de la campanya de contaminació lumínica d'Alacant mitjançant satèl·lits artificials

• 20:16 - Enfront de Politècnica IV - Astronomia Observacional. Observació del Pas de l'estació espacial internacional (ISS).

• 20:30 - Saló d'Actes de Politècnica IV - Astronomia Observacional. Taller de astrografía sobre meteors.Les gemínidas per Pedro Asunción Rico amb exposició aula S01D
Dissabte 9 de Febrer:

• 17:30 - Pàrquing darrere d'Aulari II - Astronomia Observacional. Eixida a observar amb telescopis a Salines.
Dijous 14 de Febrer:

• 18:30 - Enfront de la Biblioteca General al costat de la Torre de Control. Astronomia Observacional. Plantada de telescopis per a observar objectes estel·lars i pas de la ISS (satèl·lit artificial).

• 19:30 - Aulari II al costat de Saló d'Actes. Astronomia Observacional. Inauguració maqueta de Mart (considerada la major del món)

• 20:15 - Saló d'Actes Politècnica IV - Astronomia Observacional. Documental Forum. La prima línia blava.

Dijous 28 de Febrer:

• 20:00 - Saló d'Actes Politècnica IV - Astronomia observacional. Conferència: "Jorge Juan cartógrafo i astrònom". Per Enrique Aparicio Arias.