Taller ¿com elaborar un pla d'empresa?

Data de la notícia: 31-01-2013

MES CULTURAL 2013

Jueves 21 de Febrero

11:00-12:30 - Salón de Actos Politécnica I

El pla d'empresa és el document guia que permet a l'emprenedor verificar la viabilitat de la seua idea de negoci i planificar els passos que ha de donar per a crear l'empresa. Donades les conegudes dificultats que té a l'hora de desenvolupar-ho i identificar els seus avantatges competitius,  us oferim un taller pràctic que sota el títol “com elaborar un pla d'empresa?” va desglossant els diferents aspectes que s'han de tenir en compte a l'hora de redactar-ho correctament. El taller es compon d'exposicions pràctiques i amenes que us permetrà anar avançant en el disseny de totes les àrees funcionals de la vostra futura empresa.

Emisió en directe en : https://vertice.cpd.ua.es/politecnica