Jornada de difusió de les Pràctiques en Empresa

Data de la notícia: 31-01-2013

Logo Grande

L'EPS ha organitzat una jornada de difusió de les Pràctiques en Empresa dirigida principalment a estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica i  Grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació. En ella, les empreses que han oferit pràctiques per a les assignatures de pràctiques externes del segon quadrimestre, han realitzat una breu presentació de la seua proposta en el Saló d'Actes de la Politècnica 4. Es tracta que els estudiants coneguen de primera mà les empreses i ofertes disponibles abans que trien l'empresa on realitzar les pràctiques.

Després d'una breu presentació de l'acte a càrrec del Sotsdirector EPS de Pràctiques en Empresa (Toni Jimeno) i del Cap d'Estudis de les Enginyeries Informàtiques (Virgili Gilart), s'han succeït les  intervencions d'Andrés d'Espanya (Consultoria Avançada de Hosting S.L.O i Raydespa DiD S.L), Anes Ortigosa (Biblioteca Visual - Classes), Stela Saquete (Ràdio Politècnica), Roberto Garrido (Col·legi Immaculada-Jesuïtes), Francisco Morales (Human-*Like), Francisco Amorós (Elx One), Gerardo Salvador (LuQentia i Global Energos) i María Bé (Energy Sistem).

Després de la finalització de les presentacions de les empreses ha tingut lloc un torn obert de paraula on estudiants, empresaris i professors han pogut intercanviar opinions de diferent índole.

Demà 1 de Febrer a les 11:30 en el Saló d'Actes de Poli 4 es la elección de las pràctiques