Treballe Fi de Grau

Data de la notícia: 01-03-2012

El Treball Fi de Grau consisteix en un treball original a realitzar individualment en el qual l'estudiant desenvolupa un projecte en l'àmbit de les tecnologies específiques de l'Enginyeria en Informàtica de naturalesa professional en el qual se sintetitzen i integren les competències adquirides en al llarg de tota la titulació de Grau.

La metodologia utilitzada serà l'adreça de projecte final de grau: 100 %, mitjançant seminaris, tutories individuals i les activitats necessàries i particularizadas en funció del treball a desenvolupar com Projecte Fi de Grau.

Aquest treball haurà de ser presentat i defensat davant un tribunal universitari.