Setmana Teleco 15/02 - SEMINARI FIBRA ÒPTICA, FTTH (GPON) i sistemes DAS (inscripció necessària)

Data de la notícia: 29-01-2013

MES CULTURAL 2013

SETMANA DE LES TELECOMUNICACIONS #loveteleco
#mescultural @EPSAlicante

Activitat: Seminari "Fibra Òptica, FTTH (GPON) i Sistemes DAS"

Dins de les activitats del Mes Cultural de la EPS i conjuntament amb EXFO i Rohde & Schwarz, s'ha organitzat el seminari gratuït ”Fibra Òptica, FTTH (GPON) i Sistemes DAS“.

El seminari, englobat en les activitats de la Setmana de les Telecomunicacions en la Universitat d'Alacant, tindrà lloc el 15 de febrer de 9:00 a 14:00 hores en el Saló d'Actes de l'edifici Escola Politècnica Superior I.

L'assistència al seminari és gratuïta però és necessari inscriure's. Es pot consultar la ubicació de l'esdeveniment, el procés d'inscripció i la resta d'informació sobre el seminari en el següent enllaç.