Exposició '50 anys de les 500 d'Albacete: 1962-2012'

Logo Grande

MES CULTURAL 2013

5-28 de Febrero - En Politécnica IV - Primera planta - Módulo I

En ocasió de la inauguració de la nova Parròquia del Barri dels Germans Falcó d'Albacete, es va muntar una exposició sobre la història urbana i arquitectònica del barri (“les 500”) que commemorara les seues 50 anys d'existència.
María Elia Gutiérrez Mozo i Raquel Pérez del Hoyo es van encarregar de la recerca. El disseny va ser responsabilitat d'Ángela Alcaraz Soriano.
Aquest esdeveniment ha sigut molt important per al barri des del punt de vista social perquè ha contribuït de manera eficaç, senzilla i solidària al fet que la gent conega la seua història, la valore i perceba amb una mirada diferent la seua realitat actual.
Amb el seu pas per la EPS IV ens proposem difondre tant l'experiència com el coneixement produït.