Oportunitats professionals per a Enginyers Civils a Qatar

Data de la notícia: 08-01-2013

MOLT IMPORTANT, ENVIEU ELS CURRÍCULUMS EN ANGLÉS.

L'empresa LINX Recursos Humans ens ha fet arribar les següents ofertes d'ocupació:

"Estem seleccionant en aquests moments perfiles per al govern de Qatar, a causa de la proximitat del Mundial de Futbol de 2022. Es tracta d'un projecte molt interessant per als vostres alumnes i antics alumnes ja que estem cercant més de 100 llocs especialitzats en enginyeria i obra civil, ports i canals, mines i hidrologia. Les condicions que ofereix el govern per a l'expatriació són molt avantatjoses, incloses les oferides per a les famílies."

Tots els perfils demandats així com les condicions i adreça d'enviament de curriculums el pots consultar en el següent enllaç: