Matrícula del Q2º del PFC-Arquitectura: obertura del termini

Data de la notícia: 17-12-2012

Matrícula del Q2 de **PFC i Elecció de Grup delº2 Q, curs 2012-13.

INSTRUCCIONS DE PROCEDIMENT:

1º) La Matrícula per al Q2º de PFC es podrà realitzar entre el 14 (dilluns) i el 30 (dimecres) de gener de 2013 mitjançant instància lliurada en Secretaria i dirigida al Sotsdirector d'Arquitectura.

2º) L'elecció de Grup de Pràctiques (nombres 07 a 12) es realitzarà on-line a través de l'aplicació habitual habilitada en la web de l'EPS, la qual s'obrirà a les 08:00 del dijous 31 de gener i es tancarà a les 24:00 del dilluns 4 de febrer de 2013.

TOTS, TOTS ELS ALUMNES MATRICULATS EN EL SEGON QUADRIMESTRE HAN D'ACCEDIR A l'APLICACIÓ ON-LINE I REALITZAR LA SEUA ELECCIÓ DE GRUP entre el 31 de gener i el 04 de febrer de 2013.

Les/us alumnes/us que obliden emplenar el formulari on-line per a l'elecció de grup del Q2º, seran col·locats en els grups que el plenari de professors de PFC consideren. Moltes gràcies.