Atenció administrativa període d'activitat atenuada de Nadal i Any Nou

Data de la notícia: 12-12-2012

Circular número 10/2012

Durant el pròxim període de celebracions nadalenques, en línia amb les accions ja escomeses, dins del pla d'estalvi, per a minimitzar consums, es planteja extremar la reducció en la presència d'efectius entre els dies 26 de desembre i 6 de gener de 2013, període en què solament es mantindran amb servei:

- Zona esportiva exterior
- Carteria
- Sala 24 hores de la Biblioteca General
- Atenció mèdica
- Registre General
- Edifici Germán Bernacer
- I l'Aulari II, on es concentrarà l'activitat docent i prestarà servei l'Oficina de InformacióCircular número 10/2012

- Zona esportiva exterior
- Carteria
- Sala 24 hores de la Biblioteca General
- Atenció mèdica
- Registre General
- Edifici Germán Bernacer
- I l'Aulari II, on es concentrarà l'activitat docent i prestarà servei l'Oficina d'Informació a l'Alumnat.

Es manté l'acord adoptat en el seu moment de procedir a la desconnexió dels equips centralitzats de climatització, si bé, les unitats situades en dependències amb equips individuals que hagen de mantenir activitat durant el període citat, comptaran amb els mitjans necessaris, que hauran de ser emprats amb la precaució requerida d'acord amb el principi general de consum raonable.

Les qüestions puntuals que pogueren sorgir hauran de ser comunicades al Servei de Gestió de Personal perquè s'estudien les possibles alternatives de solució.