Competició Wiideojuegos 2012 (UPM)

Data de la notícia: 13-11-2012

Obertura de la competició Wiideojuegos 2012 organitzada per la Universitat Politècnica de Madrid i el Màster en Disseny i Desenvolupament de Videojocs de la UPM amb l'objectiu d'estimular la creativitat i enginy dels estudiants, així com incentivar i promoure el desenvolupament de videojocs independents a Espanya i a Llatinoamèrica.

Es tracta d'una competició de caràcter internacional per a tots els estudiants universitaris, per la qual cosa ens agradaria que els alumnes del seu centre tinguen l'oportunitat d'informar-se sobre la  competició per a donar-los l'oportunitat de mostrar el seu talent i tenir un bon reconeixement internacional de cara a formar part de la indústria del videojoc.

La competició està oberta a estudiants universitaris de grau o postgrau de qualsevol universitat pública o privada, nacional o internacional. Els equips participants (de fins a  4 persones) hauran de realitzar un videojoc per a Windows, Linux o Mac, usant el comandament de la
consola Wii (connectat per bluetooth) com a sistema de control del joc.

Es premiaran els tres millors treballs amb un primer premi de 1000€ més una beca en un curs de Gametopia per a cada membre de l'equip, 600€ per al segon premiat i 400€ per al tercer.

Termini d'inscripció fins al 16 de desembre. Per a més detalls, consultar la web oficial:

E-mail de contacte: wiideojuegos@gmail.com