Esdeveniment de selecció de personal - Oficina Comercial d'Àustria

Data de la notícia: 15-10-2012

Logo Grande

Les Oficines Comercials d'Àustria a Madrid i Barcelona organitzen una trobada de selecció de personal per a treballadors tècnics altament qualificats, en el qual estaran presents algunes de les empreses més reeixides i innovadores d'Àustria. Aquest esdeveniment es dirigeix a graduats/as universitaris/as amb formació tècnica que estiguen cercant nous reptes professionals.

Les Oficines Comercials d'Àustria a Madrid i Barcelona organitzen els dies 23 de novembre de 2012 (Madrid) i 26 de novembre de 2012 (Barcelona) una trobada de selecció de personal per a treballadors tècnics altament qualificats, en el qual estaran presents algunes de les empreses més reeixides i innovadores d'Àustria.

Aquest esdeveniment es dirigeix a graduats/as universitaris/as amb formació tècnica que estiguen cercant nous reptes professionals i tinguen interès a viure en una de les àrees més agradables de Centreuropa.

Aquelles persones interessades podran consultar les ofertes d'ocupació disponibles* en la pàgina web http://jobs.b2match.at/madrid2012. Per a participar en el procés, els candidats hauran de registrar-se en aquesta plataforma i pujar la seua curriculum vitae. En el moment de realitzar el registre, cada candidat haurà de seleccionar almenys una oferta d'ocupació, fins a un màxim de tres i triar la ciutat (Madrid o Barcelona) en la qual desitja realitzar les entrevistes. El termini d'inscripció finalitza el dia 28 d'octubre de 2012.

A partir del divendres 16 de novembre, aquells candidats seleccionats rebran una notificació per correu electrònic en la qual se'ls comunicarà l'horari de la/s entrevista/s.

Indústries participants i tipus de vacants:

• Electrònica.
• Construcció mecànica.
• Tecnologies de la informació.
• Indústria d'automoció.
• Enginyeria civil.
• Indústria química.

Idioma de les entrevistes de treball: anglès o alemany.
Cost: gratuït.

Tots els detalls sobre el procés, així com els perfils de les empreses participants, estan disponibles en la plataforma http://jobs.b2match.at/madrid2012