Data de lliurament de PFG del Curs d'Adaptació al grau d'Enginyeria d'Edificació.

Data de la notícia: 28-09-2012

Data de lliurament i defensa de PFG per a la convocatòria extraordinària de desembre.

Les dates de lliurament i defensa dels PFG del Curs d'adaptació al grau d'Enginyeria d'Edificació són les següents:

Convocatòria extraordinària de desembre 2012:

Lliurament de PFG el dia 2 de Novembre màxim. En el Departament d'Edificació i Urbanisme situat en la Politècnica IV, Mòdul 3, Planta 1ª. En horari de matí.

Defensa i lectura en el tribunal: del 19 al 23 de Novembre. Uns dies abans es publicarà el llistat d'alumnes amb tribunal, data, lloc i hora d'exposició  Uns dies abans eixirà llistat de **alumnosUGU