Servei de cita prèvia per als alumnes de l´EPS

Data de la notícia: 21-09-2012

Hem habilitat una nova aplicació que el seu principal objectiu és que no esperes quan vingues a l´EPS a realitzar certs tràmits. ¿Quins? De moment, pots demanar cita prèvia per als següents tràmits:
  1. Màsters: Consultes administratives sobre els màsters universitaris de l´EPS
  2. Treballs Fi d'Estudis: Consultes administratives sobre els Treballs Fi d'Estudis de l´EPS
  3. Mobilitat: Consultes administratives sobre mobilitat de l´EPS
  4. Pràctiques externes (administració): Reserva per a consultes administratives
  5. Pràctiques externes (sotsdirector): Reserva per a consultes al Sotsdirector de Pràctiques
Per a realitzar una reserva de cita, hauràs d'accedir al menú eServices de l´EPS, opció Reserva de Cites amb el teu usuari.

Per a completar la reserva, hauràs d'indicar el tràmit al que vols accedir, la data, l'hora, i el més important de tot el motiu de la reserva.

Quan arribes a la teua cita, si hi ha cua !NO ESPERES!

Indica-li a la persona que t'ha d'atendre que tens una reserva per a aqueix dia i hora mostrant-li algun document que t'identifique (TIU, DNI…).

En cas que no pugues acudir, tens l'opció d'anul·lar la cita.

!T'atendran al més prompte possible!.

Més informació en el nostre blog