Concurs d'idees per al nom corporatiu i disseny del logotip per al departament d'Expressió Gràfica i Cartografia

Data de la notícia: 18-09-2012

El Departament d'Expressió Gràfica i Cartografia de la Universitat d'Alacant promou un concurs d'idees per al nom corporatiu i disseny del seu logotip.

Els dissenys, necessàriament originals, han de ser clarament llegibles i identificar l'activitat del Departament.

El concurs està obert a totes les persones de la Universitat d'Alacant que desitgen participar  a títol individual o en equip amb un nombre màxim de tres persones.

Les bases d'aquest concurs es detallen en document annexe.

La data límit per al lliurament del disseny proposat és el 2 d'octubre de 2012, a les 14 hores, en la Secretaria del Departament situat en l'edifici de la Politècnica IV, mòdul I, 1ª planta.