Usuari EPS per a accedir als ordinadors de l'Escola

Data de la notícia: 17-09-2012

Per a accedir als ordinadors de l'EPS i entrar als eServices d'aquesta web és necessari usar l'usuari EPS (és diferent que l'usuari del Campus Virtual de la UA).

Tota la informació per a l'alta i recuperació de contrasenya la tens en la següent pàgina:

Si ja estàs en la UA i no tens usuari EPS, i no tens manera d'accedir a internet pots:

- acostar-te a la Biblioteca General i usar els ordinadors d'allí (amb els quals pots accedir amb el teu usuari del Campus Virtual)

- acostar-te a l'aula lliure L04 en Politècnica I  perquè el becari et done d'alta.

Si estas de ERASMUS debes acercarte al despacho de técnicos en segunda planta de Politécnica I para darte de alta.