TRIBUNALS SETEMBRE DE **PFG CURS D'ADAPTACIÓ Al GRAU D'ENGINYERIA D'EDIFICACIÓ

Data de la notícia: 10-09-2012

Convocatòria tribunals setembre per a la defensa dels projectes fi de grau del curs d'adaptació al grau d'Enginyeria d'Edificació.

En l'arxiu adjunt s'informa del dia, hora, lloc, alumne i tribunal per a la defensa dels projectes fi de grau presentats el 5 de setembre 2012 en el Departament d'Edificació i Urbanisme. Es recorda a l'alumne que haurà d'estar a les 15.45 o a les 16.45, segons inici del seu tribunal, per a gravar l'exposició en l'escriptori de l'ordinador de l'aula. No es permeten ordinadors personals. El saló d'actes de la politècnica IV està reservat el dia 18 de 8.30 a 21.30 per a l'alumne que desitge assajar s'exposició. Haurà de demanar la clau en consergeria de la Politècnica IV.