Debat ciutadà sobre Europa

Data de la notícia: 06-09-2012

Francisco Fonseca Morillo, Cap de la Representació de la Comissió Europea a Espanya, ha convidat als seus alumnes i professors a participar en un gran debat sobre el tipus d'Europa que volen els ciutadans per al futur.

La Vicepresidenta de la Comissió Europea, responsable de Justícia, Drets Fonamentals i Ciutadania, Viviane Reding, viatjarà als 27 Estats Membres on celebrarà trobades amb ciutadans per a debatre què Europa volem. El primer d'aqueixos debats tindrà lloc el pròxim 27 de setembre a Cadis.

Convidem als seus alumnes i als seus professors a manifestar les seues idees per a una nova Europa i a participar en el col·loqui amb la Vicepresident Reding del 27 de setembre. Per a açò, el pròxim 10 de setembre, la Representació de la Comissió a Espanya llançarà una plataforma de debat en Facebook, en la qual tots aquells que ho desitgen poden presentar les seues idees o votar les propostes d'altres ciutadans. La plataforma de debat estarà disponible en http://uesp/idees. Al final del període de debat, el 20 de setembre, es redactarà un manifest amb les idees dels participants.

Esperem poder comptar amb la seua participació.

Una cordial salutació,

Miguel Puente Pattison