Betabeers: encontre per a programadors de serveis web i aplicacions mòbils

Data de la notícia: 16-07-2012

Logo Grande

L'escola politècnica acollirà la celebració d'aquest esdeveniment per a emprenedors i professionals d'internet.

Betabeers és un esdeveniment mensual de networking per a programadors de serveis web i apps mòbils, que porta realitzant-se amb èxit durant dos anys en diferents ciutats d'Espanya i d'altres països del món.

Es tracta d'un esdeveniment diferent, ni seriós ni avorrit, amb l'objectiu de que la gent ho passe bé i participe.

En aquesta primera edició alacantina, que tindrà lloc el divendres 27 de juliol al Saló d'Actes de l'Escola Politècnica IV, es presentaran els projectes: Pregunpedia.com, Saldum.com i Guiomatic, a més d'una ponència sobre "¿Com promocionar-se en blogs?" destinada a millorar la promoció de les startups.

L'esdeveniment durarà de 19:00 a 20:30, sent l'entrada lliure. Podeu consultar el programa i registrar-vos per a confirmar la vostra assistència en el següent enllaç: http://dir.betabeers.com/event/i-betabeers-alicante-27-julio-2012-362/