Estudie Situació Laboral Sector TI

Data de la notícia: 13-07-2012

El Col·legi et convida a contestar l'Enquesta de Situació Laboral, perquè pugues comparar-te amb els teus homòlegs. L'enquesta és anònima.

La informació és poder i per a prendre decisions laborals res millor que conèixer com està el mercat, quant es paga pels diversos llocs que podem ocupar els professionals del sector de les tecnologies de la informació (TU), quina formació o experiència són més valorades, quines aptituds necessitem complementar per a poder optar a llocs de major remuneració, etc. En resum, aquest estudi és el millor instrument dels professionals de la Comunitat per a fer benchmarking professional. Però per a fer-ho necessitem la teua participació.

Anima't, només et portarà 7 minuts.

Amb les dades arreplegades el Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana (COIICV) elaborarà un Estudi que publicarà previsiblement durant el mes de setembre. La descàrrega i consulta d'aquest document serà pública i gratuïta des de www.coiicv.org

Rep una cordial salutació,
_____________________________________________________________