Escriu la història de la nostra Escola

Data de la notícia: 09-07-2012

En l'Escola Politècnica Superior hem començat a escriure, en un wiki, la història de la nostra Escola. Com a exemple, hem desenvolupat la informació del curs actual, 2011-12 perquè servisca com a base per a la resta. Tirarem la vista arrere, col·laborant entre tots, i anirem construint-la conforme escriguem el futur. L'objectiu és que entre tots, escriguem la història més rellevant de la EPS.

Http://wiki.eps.ua.es

Esperem que aquest nou projecte siga del vostre grat i poseu el vostre granit d'arena actualitzant allò en el que heu format part, intervingut, assistit i que vulgueu que siga reflectit. Té un esquema molt senzill, amb el qual fàcilment us familiaritzareu. Entrant amb el vostre usuari de la EPS, podreu editar -quasi- TOT: les pàgines troncals no ja que les hem pres com a base per a organitzar el wiki. Totes les notícies rellevants, els grans esdeveniments, actes, enllaços a fets, tenen cabuda en la nostra Wiki i, amb l'ajuda de tots, anirem reconstruint la nostra història, i actualitzant-la segons seguim avançant. Si vols que alguna cosa que ha ocorregut o està ocorrent quede per sempre en a l'història de la nostra EPS, és la teua oportunitat d'aportar-ho.

Els meus més cordials salutacions,
Fernando Llopis Pascual
Director de l'Escola Politècnica Superior