XI Certamen Universitari 'Arquimedes' d'Introducció a la Investigació Científica

Data de la notícia: 14-06-2012

Com és habitual des de l'any 2002, la Direcció general de Política Universitària (Ministeri d'Educació) ha convocat per a l'any 2012 el XI Certamen Universitari “Arquimedes” d'Introducció a la Investigació Científica(Resolució de 3 de maig, BOE 29/05/2012, nº 128), que el seu objectiu és fomentar la incorporació dels joves universitaris a la investigació mitjançant la concessió de premis als millors treballs.

En aquesta convocatòria, com a novetat es permetrà la participació dels estudiants de master. Els guardons ascendeixen a 28 premis en metàl·lic, cadascun d'ells dotats amb quantitats que oscil·len entre 2.000 i 7.000 €, 3 estades en centres d'investigació del CSIC de dues setmanes de durada, 12 premis en metàl·lic per als professors tutors i 1 premi de 15.000 € a la Institucióamb major nombre de treballs seleccionats per a la fase final del Certamen.

Els interessats a participar en el XI Certamen Arquimedes, posseeixen de termini fins al 16 de juliol per a la presentació telemàtica de la documentació requerida, a través de la pàgina oficial del Certamen.

Per a més informació consulteu la web: https://sede.educacion.gob.es/catalogo-tramites/becas-ayudas-subvenciones/premios/premios-estudiantes/certamen-arquimedes.html o dirigir-vos a la Coordinadora Científica en el correu electrònic arquimedes@mecd.es