Preinscripció del Títol d'Expert Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils

Data de la notícia: 13-06-2012

Dilluns passat 11 de Juny es va obrir el termini de preinscripció per al Títol d'Expert Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils.

Es tracta d'un curs de 20 crèdits (200 hores) especialment dirigit a titulats o a punt de finalitzar els seus estudis en informàtica, telecomunicacions o multimèdia.

Aquest curs té una gran component pràctica. Durant el mateix s'adquiriran els coneixements necessaris per al desenvolupament d'aplicacions professionals en **Android i **iOS. També es tractarà el tema del desenvolupament de contingut web per a dispositius mòbils.

Pots trobar més informació en la pàgina web del curs.