Primer curs sobre Google Apps Script (GAS): Automatització de fluxos de treball. Construeix i personalitza solucions empresarials.

Data de la notícia: 08-06-2012

Logo Grande

Google Apps Script és un llenguatge de programació Javascript en el núvol que ofereix maneres fàcils d'automatitzar les tasques a través de productes de Google i de serveis de tercers. Es poden realitzar aplicacions per a empreses que funcionen independents, o bé, que complementen el programari corporatiu que posseïsquen.

Amb GAS podem:

1. Automatitzar els processos repetitius i fluxos de treball. Crea scripts per a automatitzar les aprovacions de despeses, seguiment de l'estat de comandes, gestió de la compra d'entrades, i molt més.
  2. Enllaça productes d'aquests serveis amb uns altres de tercers. Un script pot enviar correus electrònics personalitzats i una invitació a una llista d'un calendari a partir d'una base de dades/full de càlcul.
  3. Crear funcions personalitzades, aplicar formats personalitzats o realitzar anàlisis complexes de dades en fulls de càlcul.
  4. Construir interfícies gràfiques d'usuari i afegir menús personalitzats.

Sense oblidar que no necessitem servidor propi, treballem en el núvol, les solucions són escalables i aquestes solucions no són intrusivas sinó que complementen al programari corporatiu que usen les empreses. A més, les solucions funcionen tant per a ordinadors, tabletas i smartphones.

Podeu consultar la presentació en diapositives del curs, o més informació en Google Apps Script (GAS): Automatització de fluxos de treball