Convocatòria de la primera edició de NESSA Academy

Data de la notícia: 05-06-2012

Convocatòria de la primera edició de NESSA Academy, una iniciativa destinada a recentment titulats en Matemàtiques, Física, Química, Biologia, Geologia, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Industrial i Enginyeria de Telecomunicació.

Primera edició de NESSA Academy
Els candidats seleccionats rebran una formació inicial en les principals tecnologies de desenvolupament de les entitats financeres i en habilitats empresarials, que serà completada amb unes pràctiques formatives de 12 mesos de durada en NESSA GBS, que es realitzaran en el marc del Programa CITIUS.

Els titulats participants rebran una borsa d'ajuda a l'estudi de 325 € mensuals durant la fase de formació inicial, i de 800 € mensuals durant la fase de pràctiques.

Els interessats a optar per una de les places convocades hauran de registrar-se en  www.fue.es/nessaacademy abans del pròxim dia 18 de juny.