Pròxims cursos COIICV juny

Data de la notícia: 05-06-2012

Et recordem a continuació els dos cursos que el COIICV va a realitzar el mes de juny en la província de València:

Fonaments d'Adreça Tècnica del Departament de TU, es realitzarà a València del 16 al 30 de juny i es troba publicat en el següent enllaç:

El curs està dirigit persones interessades a millorar o adquirir els coneixements necessaris per a desenvolupar la seua carrera professional en l'adreça tècnica de departaments TU, i especialment a professionals de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) interessats a adquirir la formació i els coneixements necessaris per a exercir llocs de major responsabilitat en les àrees de gestió, govern i adreça de les TIC, el coneixement i la innovació.

Creació d'Aplicacions per a Dispositius Android, es realitzarà a València del 19 al 28 de juny i es troba publicat en el següent enllaç:

El curs està dirigit a professionals de la informàtica (programadors, dissenyadors, analistes, enginyers informàtics...) que desitgen aplicar el seu coneixement i habilitats en una tecnologia tan emergent i demandada com és Android, i en particular, en el desenvolupament d'aplicacions per a entorns mòbils.

En tots dos cursos les places són limitades i tant la matrícula com la resta d'informació es troben en els enllaços ressenyats.

Esperant que els cursos siguen del teu interès, rep una cordial salutació,
_____________________________________________________________
Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana