Nokia Gamelopers 2012, la competició per a desenvolupadors universitaris

Data de la notícia: 05-06-2012

Logo Grande

Nokia torna per a reptar a tots els universitaris de l'àrea tecnològica amb Gamelopers 2012, la competició per a desenvolupadors universitaris. En la web oficial del concurs: www.gamelopers.com, es troba tota la informació necessària per a efectuar el registre en el concurs ¡El termini per a la pujada de desenvolupaments acaba el 30 de setembre de 2012!
Igual que en anteriors edicions, l'objectiu  d'aquesta competició és desenvolupar videojocs o aplicacions vàlids per als dispositius mòbils de Nokia, bé en el framework Qt o emprant la tecnologia Web/App Java.
És possible participar sol o en grups de fins a tres components, en tres categories diferents:
  • Videojoc en el framework Qt.
  • Aplicació en el framework Qt.
  • Videojoc desenvolupat en Web/App Java.
¡Existeixen fins a 9 oportunitats de ser el guanyador!Els millors desenvolupadors de les categories Qt, podran gaudir de pràctiques en l'empresa de desenvolupament de programari Gigigo com a suport a l'inici de la seua carrera professional. Així mateix, els segons i tercers finalistes  d'aquestes categories rebran dispositius Nokia d'última generació, igual que el guanyador de la categoria Web/App Java.
Els components dels grups que aconseguisquen els millors desenvolupaments en Qt, rebran també dispositius mòbils d'última generació, i una motxilla de la multinacional amb perifèrics que complementaran les prestacions dels seus nous dispositius.
A més, tots els videojocs guanyadors apareixeran en la secció ‘Destacats' de la Nokia Tenda, rebent suport de la companyia per a la seua promoció i distribució.
Responsables de Nokia, al costat d'experts professors universitaris, s'encarregaran de decidir què desenvolupaments són els premiats sota els criteris d'originalitat, disseny visual, experiència d'usuari, qualitat i usabilidad. Pujant la demo del videojoc al canal YouTube de Gamelopers serà possible ajudar al jurat a decidir què videojocs són els més populars.
A més, fins al 30 de juny, Gamelopers premia la velocitat dels desenvolupadors amb el seu Repte Express. El concursant que puge més aplicacions Java rebrà un dispositiu Nokia PureView; l'últim llançament de Nokia, encara no disponible en el mercat, que compta amb càmera de 41 megapíxeles, pantalla FEU OLOR de 4 polzades, processador d'1.3GHz i 512MB de RAM.

En  les Xarxes Socials del concurs s'informarà de les últimes novetats, s'aportaran tutorials i articles interessants.
www.facebook.com/gamelopersspain
www.twitter.com/gamelopers

Per a contactar amb l'organització pot escriure un e-mail a contacto@gamelopers.com