S'AMPLIA EL TERMINI DE SOL·LICITUDS PER A la 10ª **EDICION D'HP **UNIVERSITY FINS Al 10 DE JUNY

Data de la notícia: 31-05-2012

Adjunt t'envie la convocatòria de 50 places per a universitaris interessats a participar en la desena edició d'HP **University, que es desenvoluparà durant el pròxim mes de juliol a Madrid. El termini de presentació de sol·licituds s'ha ampliat fins al pròxim 10 de juny. Poden participar en HP **University recentment titulats en Matemàtiques, Física, Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, de qualsevol universitat espanyola, així com aquells universitaris que tinguen previst finalitzar els seus estudis en aquestes àrees entre juny i setembre de 2012.

Benvolgut amic/a:

Adjunt t'envie la convocatòria de 50 places per a universitaris interessats a participar en la desena edició d'HP University, que es desenvoluparà durant el pròxim mes de juliol a Madrid. El termini de presentació de sol·licituds s'ha ampliat fins al pròxim 10 de juny.

Poden participar en HP University recentment titulats en Matemàtiques, Física, Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, de qualsevol universitat espanyola, així com aquells universitaris que tinguen previst finalitzar els seus estudis en aquestes àrees entre juny i setembre de 2012.

Els candidats seleccionats, que han de posseir un nivell alt d'anglès i un bon expedient acadèmic, rebran formació en solucions tecnològiques i habilitats  empresarials, així com una borsa d'estudis de 500 € mensuals.

Els alumnes que demuestren un major aprofitament tindran l'oportunitat d'incorporar-se laboralment a Hewlett-Packard, en les seues seus de Madrid o Barcelona.

Per a qualsevol aclariment, no dubtes a cridar-me.

Una cordial salutació,

FUNDACIÓ
UNIVERSITAT-EMPRESA

Directora del Gabinet Tècnic

FUNDACIÓ UNIVERSITAT-EMPRESA
C/ Serrano Jover nº 5,  6ª i 7ª plantes

Tel. directe: +34 91 548 9871

Aquest missatge de correu electrònic i els seus documents adjunts estan dirigits EXCLUSIVAMENT als destinataris especificats. La informació continguda pot ser CONFIDENCIAL i/o estar LEGALMENT PROTEGIDA i no necessàriament reflecteix l'opinió de FUNDACIÓ UNIVERSITAT EMPRESA. Si vostè rep aquest missatge per ERROR, per favor comunique-li-ho immediatament al remitent i ELIMINE-HO ja que vostè NO AQUESTA AUTORITZAT a l'ús, revelació, distribució, impressió o còpia de tota o alguna part de la informació continguda. Gràcies.

Benvolgut amic/a:

Adjunt t'envie la convocatòria de 50 places per a universitaris interessats a participar en la desena edició d'HP **University, que es desenvoluparà durant el pròxim mes de juliol a Madrid. El termini de presentació de sol·licituds s'ha ampliat fins al pròxim 10 de juny.

Els alumnes que **dem**uestrenun major aprofitament tindran l'oportunitat d'incorporar-se laboralment a **Hewlett-Packard, en les seues seus de Madrid o Barcelona.

Per a qualsevol aclariment, no dubtes a cridar-me.

Una cordial salutació,

FUNDACIÓ