Curse Fonaments d'Adreça Tècnica del Departament de TU

Data de la notícia: 29-05-2012

T'informem que el curs Fonaments d'Adreça Tècnica del Departament de TU pertanyent al Programa d'Adreça Avançada de TU (**ProDATI), que es realitzarà a València del 16 al 30 de juny, ja es troba publicat en el següent enllaç: http://www.coiicv.org/component/amocourse/view/course/52.html

Estimeu@ Amig@
T'informem que el curs Fonaments d'Adreça Tècnica del Departament de TU pertanyent al Programa d'Adreça Avançada de TU (ProDATI), que es realitzarà a València del 16 al 30 de juny, ja es troba publicat en el següent enllaç:

El curs està dirigit persones interessades a millorar o adquirir els coneixements necessaris per a desenvolupar la seua carrera professional en l'adreça tècnica de departaments TU, i especialment a professionals de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC) interessats a adquirir la formació i els coneixements necessaris per a exercir llocs de major responsabilitat en les àrees de gestió, govern i adreça de les TIC, el coneixement i la innovació.

Les places són limitades i tant la matrícula com la resta d'informació del curs es troben en l'enllaç ressenyat.

Si ho desitges també pots descarregar el fullet de ProDATI, on es detallen els itineraris formatius d'aquest Programa, en http://www.coiicv.org/images/stories/noticias/dipticoprodati.pdf

Esperant que el curs siga del teu interès, rep una cordial salutació,
_____________________________________________________________
Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana
Tel i Fax: 963 622 994
Avda Baró de Carcer 48 3ºO
46001 València
www.coiicv.org
************************************************************************
Conforme a l'establit en la Llei Orgànica 15/1999de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que té vostè dret a sol·licitar l'accés, la modificació o la cancel·lació de les seues dades, inclosa la seua adreça de correu electrònic en qualsevol moment. Les dades personals que el **COIICV inclou en els seus fitxers són únicament tractat per aquest organisme, mai proporcionats a tercers, i amb l'aplicació de la seguretat que garantisca la privadesa dels mateixos. Per a més informació: **COIICV C/Jesús 57 Entresòl 46007 València Telèfon: 96362 29 94 De **conformitat **amb l?**establert en la **Llei **Orgànica15/1999 de 13 de **decembre, de **Protecció de **Dades de Caràcter Personal, **liinformem que **vosté et **dret a sol.licitar l?**accés, **modificació o cancell.**lació dels **seues **dades, **inclosa la **seua **direcció de **correu **electrònic en **qualsevolmoment. Els **dades **personals que el **COIICV **inclou en **els **seus **fitxers **són **únicamenttratas **per **aquest organisme, **mai **són **proporcionats a **tercers, i **són **tractats **amb la **aplicació de **seguretat que **garanteix la **privacitat del **mateixos. **Per **més **informació: **COIICV, C/ Jesús 57 Entresòl 46007 València Telèfon: 963 62 2994.