Beques col·laboració per a la campanya infomatrícula i automatrícula

Data de la notícia: 21-05-2012

OBJECTE: Donar suport informatiu i assistencial als alumnes dels diferents centres, especialment als de nou ingrés, en el procés de matrícula.

REQUISITS: Ser alumne de la Universitat d'Alacant i estar matriculat en estudis oficials de Grau, Llicenciatura, Enginyeria, Arquitectura, Enginyeria i Arquitectura Tècnica, Diplomatura o Màster Oficial.

RECOLLIDA I PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: Les bases, el barem i l'imprès de sol·licitud es poden descarregar des d'aquesta pàgina. La sol·licitud degudament emplenada i la documentació que corresponga es presentaran en la Secretaria del Centre on estiga matriculat/a.

TERMINI: Fins al 7 de juny de 2012.