Recordatori: URL i Programa del Dia Mundial de les Telecomunicacions i de la Societat de la Informació

Data de la notícia: 17-05-2012

Per a facilitar la informació a els qui es vegen impossibilitats de asisitir a l'acte, aquest esdeveniment es retransmetrà a partir de les 18:00h. Ho podeu veure accedint a través del següent enllaç: www.telecotv.es.
Us recordem de nou que organitzat per la UIT, el Dia Mundial de les Telecomunicacions aspira a contribuir a la sensibilització respecte de les possibilitats que la utilització d'Internet i altres tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) poden aportar a les societats i economies, i també a la reducció de la bretxa digital. Enguany l'esdeveniment se centrarà en les dones i les xiquetes en les TIC.
El COITT se sumisca a aquesta celebració, a més d'altres esdeveniments,  participant amb  la SETSI el pròxim 17 de maig i versarà sobre “Les dones i les xiquetes en les TIC”.
S'adjunta el Programa Oficial del Dia Mundial de les Telecomunicacions i de la S.I.
L'acte de la SETSI se celebrarà en:
Lloc: Capità Hi haja, 41, Saló d'Actes de la SETSI.
Dia: 17 de maig
Recepció de convidats: 18:15h.
Aquells que estigueu interessats a assistir a l'acte que es va a celebrar en la SETSI, preguem que us poseu en contacte amb rosa@coitt.es per a donar-li les vostres dades.