2º Congrés Internacional d'Investigació en Edificació

Data de la notícia: 16-05-2012

Logo Grande

Elº 2 Congrés Internacional d'Investigació en Edificació es durà a terme en l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria d'Edificació de la Universitat Politècnica de València (Espanya), del 14 al 16 de novembre de 2012. L'esdeveniment reunirà a científics i tècnics, tant d'universitats i d'empreses públiques i privades, que treballen en àrees d'investigació relacionades amb el sector de la construcció i l'edificació i amb un fort interès en R+D+i.

Aquest congrés servirà per a fomentar el desenvolupament d'un entorn d'investigació on els resultats puguen ser compartits i s'aconseguisca la transferència tecnològica.

La informació detallada es pot trobar visitant la pàgina web en:http://www.coinvedi.com. Per a més informació: 2congrés-edif@upv.es