Accés per a Majors de 40 anys

Data de la notícia: 10-05-2012

Accés per a Majors de 40 anys

El Negociat d'Accés de la Universitat d'Alacant organitza cada curs acadèmic l'accés per a majors de 40 anys, realitzant-se les fases de valoració i entrevista personal en l'Escola Politècnica Superior.

L'entrevista personal es realitzarà el dilluns 28 de Maig en la sala de reunions de l'Escola Politècnica Superior (Edifici Politècnica 1) a les 10:00 h.

Per a més informació sobre l'accés per a majors de 40 anys pots consultar la pàgina web del Negociat d'Accés.

RECLAMACIÓ DE LA VALORACIÓ: En el cas de trobar-se en desacord amb les qualificacions obtingudes, s'establirà un termini de Reclamació de tres dies hàbils des de la publicació dels Resultats Provisionals, termini començarà el dia 14 de maig i acabarà el 18 de maig de 2012.

La reclamació es presentarà en el Negociat d'Accés de la Universitat d'Alacant mitjançant escrit raonat, aportant, si escau, la documentació que estime oportuna.