Inauguració de la mostra de treballs d'alumnes del Grau d'Enginyeria Multimèdia

Data de la notícia: 27-04-2012

Logo Grande

El dia 27 d'abril a les 18:00 hores en el centre 14 de la regidoria de joventut de l'Excm. Ajuntament d'Alacant, (c/Llauradors, 14) tindrà lloc la inauguració de la mostra de treballs d'alumnes del grau d'Enginyeria Multimèdia que s'imparteix en la Universitat d'Alacant. Es presentarà una selecció dels millors treballs que els alumnes de segon curs de la titulació han efectuat dins de l'àmbit de l'assignatura de Sistemes Multimèdia.
Aquesta mostra, afavorida per l'esmentada Regidoria de Joventut i Modernització, és el primer exemple de la col·laboració que s'ha establit entre l'Ajuntament d'Alacant i l'Escola Politècnica Superior.