Jornades per a l'ocupació i el desenvolupament professional del COIT i la AEIT

Data de la notícia: 23-04-2012

El Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació i l'Associació Espanyola d'Enginyers de Telecomunicació han engegat el cicle de conferències: 'JORNADES PER A l'OCUPACIÓ I EL DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL' dirigides a estudiants o enginyers de telecomunicació en actiu que necessiten orientació sobre el funcionament del mercat de treball i informació sobre les habilitats o destreses demandades per les empreses.

El Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació i l'Associació Espanyola d'Enginyers de Telecomunicació han engegat el cicle de conferències:JORNADES PER A l'OCUPACIÓ I EL DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL dirigides a estudiants o enginyers de telecomunicació en actiu que necessiten orientació sobre el funcionament del mercat de treball i informació sobre les habilitats o destreses demandades per les empreses.

Aquest divendres 27 d'abril a les 18h se celebraran les conferències: “ANÀLISI DEL MERCAT PER A ENGINYERS DE TELECOMUNICACIÓ” per Emilio Cabanyes i “LES DESTRESES SOCIALS DE L'ENGINYER PER A la VENDA”, per Arantxa Prieto, se celebrarà el pròxim dia 27 d'abril a les 18:00 hores en la seu de l'Institut de l'Enginyeria d'Espanya (C/ General Arrando, 38 – Madrid) que seran retransmeses via streaming en http://www.en-directo.com/coit/ conforme al següent programa:

27 d'abril a les 18:00 hores
ANÀLISI DEL MERCAT PER A ENGINYERS DE TELECOMUNICACIÓ

En aquesta conferència revisarem les empreses del sector de les TIC que constitueixen, ara com ara, el camp de demanda real dels enginyers de telecomunicació. Es presentaran les tasques i funcions que es requereixen en aquestes companyies, així com els criteris de selecció a tenir en compte pels sol·licitants d'ocupació que accedeixen a aquestes ofertes.

Ponent:
Emilio Cabanyes
Director General de Acuntia

Emilio Cabanyes és Enginyer de Telecomunicació per la Universitat Politècnica de Madrid i ha realitzat un **Executive Internacional MBA en l'Institut d'empresa de Madrid. En la seua última etapa en Amper, va ser creador i posteriorment Director General de Amper Medidata. Es va incorporar a Telindus (ara Acuntia) al juny de 2007 com a Director General, responsabilitat que exerceix fins al dia d'avui.

LES DESTRESES SOCIALS DE L'ENGINYER PER A la VENDA
Molt pocs són conscients de la riquesa que oculten en el seu interior. Una vegada que s'eliminen els “obstacles de la porta”, el potencial i la facilitat de gestió del que la persona fa en les seues relacions interpersonals, sorgeixen per si sols. Les habilitats no tècniques o destreses socials estan en la persona i només han de ser revelades i entrenades. Descobrirem aqueix món emocional que et permetrà ser més conscient de la teua intel·ligència emocional i de les teues destreses socials. Sent tot açò clau per a aconseguir l'èxit en la consecució de les teues metes professionals i personals.

Ponent:
Arantxa Prieto
Directora General de MindSales

Arantxa Prieto, Directora General de MindSales, és Llicenciada en Ciències Químiques ha ocupat càrrecs de responsabilitat en ExxonMobil durant vint anys. Especialitzada en Venda Consultiva, Intel·ligència Emocional i Reprogramació de Creences Limitants, inicia en 2010 el seu propi projecte de Desenvolupament de Talent Comercial per a enginyers i tècnics.