Màster en Conservació del Patrimoni Arquitectònic

Data de la notícia: 23-04-2012

Des del Màster en Conservació del Patrimoni Arquitectònic de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de València, estem organitzant un Seminari titulat: La gestió d'un Expedient d´Impostació. ¿Com promocionar reeixidament un ben cultural?, dirigit pel professor Salvador Lara Ortega, i que se celebrarà els dies 3, 4, i 5 de Maig en l'aula de projeccions d'aquesta escola.

El seminari pretén exposar i analitzar les diferents estratègies i els criteris vàlids per a la promoció del Patrimoni Cultural mitjançant l'exposició de diverses experiències reeixides. També, la realització d'un Taller on els alumnes, tutoritzats per experts en la matèria, dissenyaran un exemple que simule la gestió d'un Expedient d´Impostació que permeta l'eficaç promoció d'un Ben Cultural.

Com a corol·lari del Seminari exposarem un cas pràctic com és l'esdevingut a Sevilla a propòsit de la construcció de la trucada Torre Pelli, que millora o amenaça, segons opinions, la importància de la Giralda i del Centre Històric de Sevilla. Per a explicar-nos aquest cas, que ha adquirit rellevància internacional i pot incidir sobre la coherència de la política cultural de la UNESCO, comptarem amb la presència dels més dinàmics agents, tant locals com a internacionals, en la polèmica.

Se adjunta el programa detallat i el link per a la inscripció del curs:

Atentament,

Salvador Lara Ortega
Director del Seminari
Departament de Composició Arquitectònica Escola Tècnica Superior d'Arquitectura Universitat Politècnica de València