Obert el termini de sol·licituds per a la 10ª Edició d'HP University

Data de la notícia: 18-04-2012

La Fundació Universitat-Empresa i Hewlett-Packard convoquen 50 places per a participar en la 10ª Edició d'HP University

• Poden participar en HP University recentment titulats en Matemàtiques, Física, Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, de qualsevol universitat espanyola, així com aquells universitaris que tinguen previst finalitzar els seus estudis en aquestes àrees entre juny i setembre de 2012.

•  Els candidats seleccionats rebran formació en solucions tecnològiques i habilitats empresarials, així com una borsa d'ajuda a l'estudi de 500 € mensuals.

•  Els participants que demostren un major aprofitament tindran l'oportunitat d'incorporar-se laboralment a Hewlett-Packard, en les seues seus de Madrid o Barcelona