Trobada de les Telecomunicacions d'Alacant - 26/04/2012

Data de la notícia: 10-04-2012

Logo Grande

El Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació de la Comunitat Valenciana i l'Associació Valenciana d'Enginyers de Telecomunicació organitzen la Trobada de les Telecomunicacions d'Alacant - 2012, que se celebrarà dijous que ve 26 d'abril de 2012.

El Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació de la Comunitat Valenciana i l'Associació Valenciana d'Enginyers de Telecomunicació organitzen la “Trobada de les Telecomunicacions d'Alacant – 2012”, que se celebrarà dijous que ve 26 d'abril de 2012.

El motiu d'aquest acte és impulsar les telecomunicacions alacantines i orientar els interessos comuns dins del sector. Aquest esdeveniment és un punt de trobada per a empresaris i professionals del present i del futur del sector de les telecomunicacions. És el més important de quants se celebren en la província d'Alacant, per la qual cosa és molt interessant la teua presència atès que esperem reunir a moltes persones amb afinitat cap al sector de les telecomunicacions dins de la província d'Alacant..

En aquesta ocasió hem triat celebrar la Trobada en el Castell de Santa Bàrbara, lloc emblemàtic de la ciutat d'Alacant. L'acte donarà començament a les 19:30 hores, pots consultar el programa **compelto en Trobada Alacant 2012 . L'assistència a l'esdeveniment és gratuïta però les places són limitades.

Els alumnes i professors del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació de la Universitat d'Alacant estan convidats a assistir. És necessari realitzar la reserva enviant un mail a coitcv@coitcv.org.

Places disponibles fins a completar aforament, adjudicades en rigorós ordre de reserva.