VIII Edició Premis Idea

Data de la notícia: 03-04-2012

Benvolguts Srs.: Ens complau enviar-los el cartell de la VIII Edició dels Premis Idea, com ja sabran per edicions anteriors aquests Premis van dirigits a professors i investigadors de totes les universitats, centres d'investigació i instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana.

Benvolguts Srs.:

La **FundaciónCiudadde les Arts i les Ciències, té com a objecte la divulgació, foment, promoció, estímul, suport i desenvolupament de la ciència, la tecnologia, l'art i de quantes accions científiques, culturals, educatives, socials, mediambientals, artístiques i d'una altra índole tinguen relació amb açò.

Aquest esperit i la idea de contribuir i recolzar la formació dels joves, porta a la nostra Fundació a convocar anualment l'edició d'aquests premis per a ajudar al fet que joves professors i investigadors completen les seues investigacions.

Amb aquesta intenció, volem premiar a aquells joves, que destaquen especialment per la seua projecció i futur en una d'aquestes quatre categories:

• Ciències físic-químiques
  • Ciències de la vida
  • Ciències socials, comunicació, art i humanitats
  • Tecnologies

Finalització del termini de presentació: 17 abril de 2012, a les 14.00.

Per a més informació, poden consultar la nostra pàgina Web: =="http://www.fundacioncac.es/" title="**blocked::