Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament d'Agost i la UA

Data de la notícia: 27-03-2012

L'Ajuntament d'Agost ha signat un conveni amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant perquè els alumnes d'arquitectura i enginyeria puguen fer pràctiques en aquest municipi.

L'alcalde del municipi Juanjo Castelló, va destacar que “aquest conveni suposa tenir un marc de referència i col·laboració amb la universitat perquè els alumnes interessats a fer pràctiques ens puguen ajudar a l'hora el desenvolupament de determinats projectes, sempre tutoritzats pels tècnics municipals en la matèria”. L'acord va ser subscrit per la primera autoritat municipal i els sotsdirectors d'Enginyeria Civil, Salvador Ivorra, i de Relacions Institucionals, Andrés Montoyo, de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant. Castelló va expressar el seu agraïment a la universitat pel seu interès i “la projecció que Agost pot tenir com a destinació de referència de nous titulats universitaris perquè coneguen Agost, així com totes les seues potencialitats en el desenvolupament futur de les seues professions”. Un acord específic que desenvolupa de manera concreta un àrea de treball sobre la base del conveni marque que l'ajuntament va signar amb aquesta universitat amb anterioritat.

Foto de la signatura del conveni