Avaluació de la sostenibilitat en la regeneració urbana integrada

Data de la notícia: 22-03-2012

26 de març Saló d'Actes de PIV

Assistència gratuïta prèvia inscripció on-line: http://www.five.es/component/content/article/367-jornada-gratuita.html

10.00 Acreditacions

10.15 Inauguració de la jornada

10.30 Ponència: “¿És possible mesurar la sostenibilitat urbana? Objectius i reptes de l'avaluació per a la regeneració urbana integrada”. José Fariña Tojo, Universitat Politècnica de Madrid.

11.10 Pausa

11.30 Ponència: “L'avaluació de la sostenibilitat urbana com a mecanisme de validació objectiva de les accions de regeneració. El cas espanyol”. Francesc Cárdenas, Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona.

12.10 Ponència: “Els sistemes d'indicadors i la millora de la transparència en la presa de decisions. Un instrument per a la facilitació de la participació ciutadana”. Roger Cremades, Iniciatives Ètiques Socioambientals, Gandia.

12.50 Presentació: “Guia d'Estratègies de Regeneració Urbana de la Com. Valenciana”.
Cessar Jiménez Alcanyís, Oficina Riva (CITMA, FESCV). Carolina Mateo Cecilia, Institut Valencià de l'Edificació (FESCV)

13.10 Debat: “Determinació dels objectius de sostenibilitat en el diagnòstic, intervenció i monitoratge de la ciutat existent”. Moderat per Carles Gascó, Universitat d'Alacant (FESCV)
Fila 0: Bruno Sauer, Fernando Mateo, Rafael Ballester, Cessar Jiménez (FESCV, Redactors de la Guia d'Estratègies de Regeneració Urbana de la Comunitat Valenciana), Vicente Domenech (CITMA), Representant de l'àrea d'Urbanisme (UA), Rafael Tems (UPV), Fernando Gaja (UPV), Inés G. Clariana (Coorganizadora Trobada AACC València 2011).

14.00 Tancament de la Jornada