CURS gvNIX TRAINING PROGRAM

Data de la notícia: 13-03-2012

Estimat@ Amic@, Et recordem que roman obert el termini per a inscriure's en el curs 'Certified gvNIX Developer-Web', que se celebra els dies 26, 28, 29 de març i 2 i 3 d'abril en el Saló de Graus de l´EPS d'Alacant.

Estimt@ Amic@,
Et recordem que roman obert el termini per a inscriure's en el curs "Certified gvNIX Developer-Web", que se celebra els dies 26, 28, 29 de març i 2 i 3 d'abril en el Saló de Graus de la EPS d'Alacant.

L'objectiu final del curs, pertanyent a l'itinerari formatiu gvNIX Traninig Program, és adquirir coneixement a l'entorn de treball gvNIX, per al desenvolupament ràpid d'aplicacions web amb tecnologia Java.

Al final del curs, els alumnes seran capaços de:
  • Utilitzar l'entorn de treball gvNIX per a desenvolupar aplicacions web amb tecnologia Java en només uns minuts.
  • Entendre l'arquitectura de les aplicacions creades amb gvNIX.
  • Comprendre com funcionen les aplicacions Spring.
  • Personalitzar les aplicacions gvNIX per a satisfer els requeriments del projecte.
Fitxa i inscripcions: http://www.coiicv.org/component/amocourse/view/course/49.html

Esperant que el curs siga del teu interès, rep una cordial salutació,
Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana
Tel i Fax: 963 622 994