Jornades Internacionals entre L´EPS i la Universitat de Keio (Tòquio)

Data de la notícia: 06-03-2012

La Titulació d'Arquitectura de la Universitat d'Alacant juntament amb la University of Keio (Tòquio), organitzen el International Workshop Alacant - Keio. Remapping Alacant, del 5 al 9 de març.
Aquesta activitat està organitzada pels professors Enrique Nieto Fernandez, Miguel Mesa del Castillo, Jose Luis Oliver Ramírez per part de la Universitat d'Alacant i els Professors Ikaga Toshiharu, Mio Sato i Jorge Almazán de la Universitat de Keio.
Durant una setmana, 34 estudiants d'arquitectura i professors de l'Escola d'Arquitectura de Keio, Tòquio estaran treballant amb un grup similar de professors i estudiants de la Titulació d'Arquitectura d'Alacant. L'objectiu del treball és mapear en equips d'ambdues universitats la ciutat d'Alacant a partir de paràmetres que reflexionen sobre el concepte d'identitat sostenible.