Fòrum d'ocupació universitària 'Marató d'Ocupació i Autoocupació'

Data de la notícia: 06-03-2012

El Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació (GIPE) de la Fundació General de la Universitat d'Alacant, està organitzant la XIV edició del fòrum d'ocupació universitària ' Marató d'Ocupació i Autoocupació '

Ens és molt grat comunicar-los que un any més, el Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació (GIPE) de la Fundació General de la Universitat d'Alacant, està organitzant la XIV edició  del fòrum d'ocupació universitària " Marató d'Ocupació i  Autoocupació " per al  pròxim 26 d'abril, que se celebrarà com és habitual, en el **Hall de l'Aulari II de la nostra Universitat.

Atès que és un esdeveniment projectat per a la inserció laboral dels nostres alumnes i titulats, agrairíem comunicaren a tot l'alumnat possible la celebració d'aquest esdeveniment.

Tota la informació sobre el fòrum del la última edició està  en el següent enllaç :