Inscripcions per a viatjar al CODEMOTION de Madrid el 24 de Març

Data de la notícia: 05-03-2012

Hola companys,

Des de la Delegació d'Alumnes de la EPS estem organitzant el viatge al Codemotion de Madrid, per al dia 24 de març.

És un congrés de llenguatges i tecnologies de la informació a nivell mundial que se celebra per primera vegada a Espanya. Les places són limitades, així que l'assistència serà per ordre d'inscripció.

Estem intentant posar un autobús finançat per l'escola, així que de moment només caldrà pagar l'entrada a l'esdeveniment que costa 10€ i inclou el menjar i els coffee breaks.

Teniu tota la informació de l'esdeveniment en: www.codemotion.es

Podeu inscriure-us en aquest formulari:

Quan tinguem més dades us avisarem a aquells que us inscrigueu per a efectuar el pagament.

Rebeu una cordial salutació.
Delegació d'Alumnes EPS