II Edició Premie Projecte Fi de Carrera 2011/12 Fundació Universia i Fundació Vodafone Espanya

Data de la notícia: 01-03-2012

La Fundació Vodafone Espanya i la Fundació Universia convoquen per segon any consecutiu el Premi Projecte Fi de Carrera 2011 / 2012

La Fundació Vodafone Espanya i la Fundació Universia convoquen per segon any consecutiu el Premi Projecte Fi de Carrera 2011 – 2012. Aquesta nova edició està dirigida als estudiants de les titulacions d'enginyeria que des de gener de 2011 a maig de 2012 hagen presentat i aprovat el corresponent Projecte en qualsevol universitat espanyola, pública o privada.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar i promoure els treballs que tinguen per objecte l'obtenció de resultats en el marc de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), destinats a afavorir l'accessibilitat i integració sociolaboral de les persones amb discapacitat, i la integració d'en la vida diària.

Abrir este enlace en ventana nueva. http://candidatos.fundacionuniversia.net/microsites/PremioPFC2012/index.html