II Edició Premie Projecte Fi de Carrera 2011/2012 Fundació Universia - Fundació Vodafone Espanya

Data de la notícia: 20-02-2012

II Edició Premie Projecte Fi de Carrera 2011 - 2012 Fundació Universia - Fundació Vodafone Espanya

Aquesta proposta està dirigida als estudiants d'enginyeria que des de gener de 2011 a maig de 2012 hagen presentat i aprovat el corresponent projecte en qualsevol universitat espanyola, pública o privada.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar i promoure l'obtenció de resultats en el marc de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), destinats a afavorir l'accessibilitat i integració sociolaboral de les persones amb discapacitat i la integració en la vida diària.

El Jurado concedirà un premi al PFC guanyador, dotat amb una quantitat de 5.000 euros, i dos accésits als quals correspondrà una quantitat de 3.000 i 1.500 euros respectivament. L'import de tots els premis s'haurà de destinar a una acció formativa. No obstant açò, en el cas que el guanyador decidisca realitzar un projecte empresarial amb la finalitat d'explotar el seu treball, podrà fer ús de la dotació econòmica del premi a aquest efecte.

La convocatòria estarà oberta des del 6 de febrer de 2012 fins al 31 de maig, inclusivament.
Per part de la comissió interuniversitària, la data límit de resolució de la primera fase serà el 30 de juny del 2012.

La resolució final de la convocatòria es durà a terme abans del dia 1 d'octubre de 2012 i es publicarà en la pàgina web de la Fundació **Universia i en la pàgina web de la Fundació Vodafone Espanya.

Per a més informació sobre el Projecte poden consultar les bases en:
www.fundacionuniversia.net
www.fundacionvodafone.es