Enginyeria Civil i Geològica aplicada a medis volcànics #**mescultural

Data de la notícia: 17-02-2012

Logo Grande

Del 27 de febrer a l'1 de març en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior I

La EPS en col·laboració amb el Departament d'Enginyeria de la Construcció, OOPP i Infraestructura Urbana ofereix aquest cicle de conferències que pretén acostar la problemàtica de la construcció i explotació d'obres civils en terrenys volcànics i insulars. L'accés a les conferències és lliure i gratuït.

També s'ofereix com a Curs CECLEC de 2 crèdits de lliure elecció per a aquells alumnes que estiguen interessats a incorporar-ho al seu currículum acadèmic. Així mateix, se'ls subministrarà documentació específica dels temes abordats.

Dates: Del 27 de febrer a l'1 de març, en horari de 15:30 a 20:30 h.

Lloc: Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior I. L'entrada és lliure, limitada a l'aforament de la sala.

D'especial interès para: Alumnes de titulacions relacionades amb l'Enginyeria Civil, Enginyeria Geològica, Edificació i Arquitectura.

Durada: 20 h. lectives. Convalidable per 2 crèdits de lliure elecció. La inscripció i matrícula del curs s'efectuarà en l'Administració del Departament d'Enginyeria de la Construcció.

Horario Lunes 27 Febrero Martes 28 Febrero Miércoles 29 Febrero Jueves 1 Marzo
15:30 h
18:00 h
Ponente Luis E. Hernández Juan C. Santamarta Luis E. Hernández Luis E. Hernández