Curs de Disseny amb **Solidworks + Places Lliures Formació **COITIA

Data de la notícia: 16-02-2012
Visites: 1985

T'informem del curs de Disseny Industrial amb **SOLIDWORKS els dies 20, 21, 22, 23, 26, 27 i 28 de març en horari de 16.00 a 21.00, en l'Aula d'Informàtica del **COITIA i impartit per Francisco Javier Molina Laguna, Enginyer Tècnic Industrial certificat per la '**Certified **SolidWorks **Associate' . Límit de places 16, amb ordinadors portàtils per a cada alumne.

T'informem del curs de Disseny Industrial amb SOLIDWORKS els dies 20, 21, 22, 23, 26, 27 i 28 de març en horari de 16.00 a 21.00, en l'Aula d'Informàtica del COITIA i impartit per Francisco Javier Molina Laguna, Enginyer Tècnic Industrial certificat per la "Certified SolidWorks Associate" . Límit de places 16, amb ordinadors portàtils per a cada alumne.

Avantatges del curs:

Se li donarà a l'alumne la possibilitat d'examinar-se de l'examen CSWA de forma totalment gratuïta.

Possibilitat de bonificació amb la Fundació Tripartida (Contactar COITIA) Curs convalidable per crèdits de L.I. per a alumnes de la UMH Durant la realització del curs se li facilitara a l'alumne la llicència del programari.
Diploma del curs a aquells alumnes que assistisquen al 80% de les classes.

Programa i inscripcions

CENTRE DE FORMACIÓ COITIA Consulta les noves publicacions de formació, les últimes places disponibles, els descomptes per a col·legiats en formació externa.

17 FEBRER: CURSE DEPURACIÓ AIGÜES RESIDUALS PLACES LLIURES

23 FEBRER: CURSE PRODUCTIVITAT PERSONAL I EINES 2.0 PLACES LLIURES