Ja pots seguir el Premi d'Arquitectura VELUX en les xarxes socials

Data de la notícia: 13-02-2012

Estem en Facebook i Twitter

Inscriu-te abans de l'1 de Març

VELUX et convida a entrar en la nova plataforma de comunicación http://www.facebook.com/internationalveluxawardspain,

per a compartir opinions i intercanviar experiències i comentaris sobre la llum natural en l'arquitectura.
Encara hi ha temps per a inscriure's a la cinquena edició del International VELUX Award” que cerca animar i desafiar als estudiants d'arquitectura de tot el món a investigar la llum natural en l'arquitectura sota el lema "Light of Tomorrow".

En el nou perfil espanyol del Premi Internacional VELUX en Facebook, trobaràs informació sobre el certamen, el jurat i les edicions anteriors. Comparteix amb altres seguidors les teues experiències arquitectòniques, participa en el Premi i descobreix com la llum natural pot il·luminar el teu futur.