Exposicions 'Beques 2010 y 2011' #mescultural

Data de la notícia: 03-02-2012

Logo Grande

Des del passat dia 15 i fins al 24 de febrer, dins de les activitats del ‘Mes cultural de la **EPS', podreu contemplar l'Exposició Beques 2011 de la Fundació Arquia, “Atzar i necessitat” instal·lada en el hall de l'edifici de Rectorat. Es tracta dels projectes dels estudiants d'arquitectura que van resultar guanyadors en el concurs de les Beques per a treballar en un estudi professional de prestigi en la convocatòria de 2011.

També es recorda que en ‘la Peixera' de Politècnica IV està l'exposició: “El doble de superfície i el triple de volum” que correspon a la convocatòria de Beques 2010..." En passadissos i peixera de Politècnica IV